Efektīvs biroja iekārtojums ar Framery akustiskajām kabīnēm
Augstas veiktspējas birojs
Kopš pēc pandēmijas esam atgriezušies birojā, tas ir kļuvis pavisam citādāks. Birojs jau sen vairs nav tikai darba vieta. Mūsdienīgai darba videi ir jābūt elastīgai un daudzfunkcionālai. Lai birojs varētu konkurēt ar mājas vidi, ir jānodrošina telpu plānojums, kas ļauj rīkot sapulces, nodrošina akustisko privātumu un iespēju socializēties ar kolēģiem.
Balstoties uz nesenākajiem pētījumiem un mūsu pieredzi, vēlamies dalīties ar jaunākajiem ieteikumiem darba vides uzlabošanā. Lai Tavs uzņēmums un darbinieki būtu veiksmīgi un apmierināti.
Neatkarīgi no tā, vai Framery akustiskās kabīnes integrējat jau esošās telpās vai projektējat jaunas biroja telpas, šis raksts Tev palīdzēs izvietot kabīnes tā, lai tās būtu lietotas maksimāli efektīvi.
Izproti sava biroja vajadzības
Sāc ar savu mērķu definēšanu un izanalizē, vai birojs strādā saskaņā ar tiem. Kādi ir jūsu organizatoriskie mērķi? Kāda ir biroja loma mērķu sasniegšanā? Kad būs atrastas atbildes uz šiem jautājumiem, vari sākt izmantot resursus, kas pielāgojas biroja vajadzībām.
1. Izstaigā telpu
Dodies nelielā ekskursijā pa biroju un saproti, kā mijiedarbojas un pārvietojas darbinieki.
2. Izpēti izkārojumu
Novērtē, cik efektīvi telpa tiek izmantota un saproti, kuras ir “sastrēgumu” zonas. Atrodi, kuras vietas tiek izmantotas retāk un kā pārvirzīt plūsmu uz tām.
3. Runā ar savu komandu
Uzrunā savus kolēģus un noskaidro, kādas interjera lietas palīdzētu uzlabot darba efektivitāti.
Hibrīddarba prasības
Mūsdienīgi biroji pieprasa daudzpusīga darba iespējas. Klusuma kabīnes nodrošina privātas telpas sapulcēm, kas netraucē pārējiem darbiniekiem.
Elastība: Darba vietām jābūt spējīgām adaptēties gan personīgā darba vajadzībām, gan arī attālinātām sapulcēm un tikšanās ar klientiem.
Savienojamība: Sanāksmju telpām ir nepieciešama videokonferences iespēja, lai jebkurā laikā ir iespēja sarīkot sapulces ar attālināti strādājošajiem.
Pieejamība: Virtuālo sanāksmju skaita pieaugums – tas nozīmē nodrošināt papildu telpas personām un komandām tikties ar attālināti strādājošajiem kolēģiem.
Privātums: Skaņu necaurlaidīgās telpas nodrošina privātus telefona zvanus un virtuālas tikšanās netraucējot citiem kolēģiem.
Pielāgojies savām vajadzībām
Dažādām darba jomām ir atšķirīgas prasības darba videi.
Redakcija un administrācija: Darbs, kas saistīts ar individuāliem zvaniem – pieprasa vairāk vienvietīgās akustiskās kabīnes.
Personāla vadība: Ietver privātas sarunas – nepieciešamas dažādu izmēru kabīnes.
Produktu attīstība: Joma, kurā vairāk notiek darbs komandās, tādēļ nepieciešamas atsevišķas sanāksmju zonas.
Funkcionālā birojā tiek dizainētas zonas, kas veidotas, pamatojoties uz darbinieku vajadzībām.
Biroja darbiniekiem nepieciešamas vietas, kurās koncentrēties, sadarboties, socializēties un atpūsties. Šīm zonām birojā ir jābūt viegli pieejamām. Lai radītu elastīgu un dinamisku darba vidu, galvenais ir panākt līdzsvaru starp darba zonām un atvērtajām zonām.
Dizainētas darba zonas
Darba zonas ir paredzētas koncentrētam un uz uzdevumu vērstam darbam. Tās ir telpas, kur darbinieki var doties, lai veiktu individuālus uzdevumus, veltītu laiku privātiem uzdevumiem un koncentrētos uz tiem. Darba zonās parasti atrodas darba galdi. Novietojot tajā klusuma kabīni, cilvēki var ātri pieņemt zvanu vai sarīkot sapulci, netraucējot darba plūsmu.
Atvērtās zonas birojā
Atvērtās zonas ir elastīgas telpas, kas paredzētas sadarbībai, socializācijai vai interaktīvajām aktivitātēm. Šīs telpas ir atvērtākas un labvēlīgākas grupu darbam, diskusijām, sanāksmēm un īsām mijiedarbībām starp darbiniekiem. Atvērtās zonas ietver sadarbības zonas, atpūtas zonas un citas koplietošanas telpas. Novietojot kabīni šajās vietās, cilvēkiem tiek izveidota privāta telpa, neatkarīgi no tā, vai tas ir darbs, privātas sarunas vai atpūta.
Dizains un detaļas
Akustiskajām kabīnēm ir jāiekļaujas jūsu telpā — neatkarīgi no tā, vai jums ir viena kabīne vai vairākas. Framery akustisko kabīni ir tikpat ērti un aicinoši izmantot kā darba galdu vai mājas biroju. Gan privātai, gan koplietošanas darba vietai vajadzētu būt tikpat iedvesmojošai.
Krāsu shēmas
Framery piedāvā plašas apdares toņu iespējas. Izvēlies toņus, kas vislabāk atbilst tavam birojam, lai radītu iedvesmojošu un produktīvu atmosfēru.
Izkārtojums un interjers
Ir daudz veidu, kā pielāgot kabīnes aprīkojumu. Kabīņu moderno mēbeļu uzdevums ir veidot ergonomisku un optimizētu darbu.
Aksesuāri
Framery akustiskā kabīne ir aprīkota ar visu nepieciešamo, piemēram, intergrētu strāvas kontaktligzdu un ergonomiskām mēbelēm. Tāpat ir iespēja pievienot papildus aksesuārus, lai padarītu darbu tajā vēl ērtāku.
Mobilitāte
Akustiskajām kabīnēm, kuras var pārvietot ir vairāki ieguvumi. Mainoties telpu prioritātēm, kabīni ir iespējams novietot citā vietā un, pārvācoties uz citām telpām, ir ērtāk izmēģināt vairākas kabīnes lokācijas, līdz atrod īsto.
Framery akustisko kabīņu integrēšana birojā nodrošina ne tikai privātumu, bet arī uzlabo veidu, kā strādāt. Tādēļ ir svarīgi novietot kabīnes pietiekami tuvu darba vietām. Framery ir saņēmuši nozares augstāko vērtējumu, skaņas izolācijas līmenī. Līdz ar to, iekšā notiekošās sarunas netraucē tiem, kas atrodas blakus kabīnei.
Padomi un ieteikumi kabīnes novietošanai
Tuvums
Kabīnēm jābūt novietotām tuvu tās lietotājiem, lai iekļūšana notiek pāris sekunžu laikā. Pateicoties augstajai skaņas izolācijai, kabīnes lietotājs netraucē ārpusē esošajiem.
Pieejamība
Kabīnes kalpo noteiktām cilvēku grupām. Tādēļ kabīne jānovieto darba zonās, kur ir intensīva “satiksme”, lai tās būtu pieejamas vietās, kur cilvēki pulcējas dabiski.
Praktiskums
Ap kabīni nepieciešams pietiekami daudz vietas, lai netiktu pārtraukta plūsma, kad durvis ir atvērtas. Durvju vērtnes puse jāizvēlas tā, lai kabīnē ir viegli iekļūt.
Redzamība
Kabīne jānovieto tā, lai būtu redzams, vai tā ir aizņemta vai nē. Caurspīdīgie stikli palielina klātbūtnes sajūtu gan kabīnes lietotājam, gan apkārtējiem.
Rezervēšanas iespēja
Rezervēšanas iespēja palīdz efektīvi pārvaldīt pieejamo biroja telpu, tostarp, akustisko kabīņu lietošanu. Tas ir svarīgs gājiens, lai nodrošinātu, ka visas biroja zonas tiek efektīvi izmantotas.
Rezervējams un nerezervējams
Visās biroja zonās jābūt gan rezervējamām, gan nerezervējamām kabīnēm. Tas nodrošina iespēju rīkot plānotas sapulces un, tajā pašā laikā, atstāt arī kabīnes, kas ir brīvi pieejamas.
Rezervēšanas sistēmas
Sinhronizējiet Framery kabīnes rezervācijas sistēmu ar kalendāra sistēmu, ko izmantojat birojā. Tas ļauj ērti pārredzēt plānotos notikumus un plānot savu laiku.
Vadlīnijas un politika
Izveidojiet skaidras vadlīnijas kabīņu rezervēšanā, tostarp, maksimālo izmantošanas laiku. Vienojieties ar kolēģiem, lai nodrošinātu godīgu un vienlīdzīgu piekļuvi kabīnēm.
Drošība un atbilstība
Akustisko kabīņu nozare tiek nepārtraukti attīstīta, tāpat kā drošības prasības, kas ir jāievēro. Framery akustiskās kabīnes ir saņēmušas drošības sertifikātus: ISO 9001; ISO 14001; ISO 45001 un CE marķējumu.
Pieejamība
Framery Q Flip&Fold ir pilnībā pieejama, skaņu necaurlaidīga akustiskā kabīne. Tā aprīkota ar pazeminātu slieksni un rampu, lai kabīnē var iekļūt arī cilvēki ratiņkrēslos.
Avārijas izejas
Kabīnes nekad nedrīkst novietot uz avārijas izeju ceļa. Tāpat tās jānovieto ar skatu uz šīm izejām, lai avārijas situācijā kabīnē esošais cilvēks var droši evakuēties.
Drošība
Framery akustiskās kabīnes ir sertificētas uguns, vides, elektro un seismiskajai drošībai. Tās ir izgatavotas no videi drošiem materiāliem.
Būvnormatīvi
Katrai valstij ir savas noteiktas vadlīnijas un specifikācija, kas attiecas uz personisko drošību. Framery akustiskās kabīnes atbilst ICC-ES drošības sertifikātiem, kas nodrošina, ka tās ir ražotas atbilstoši vispārpieņemtiem būvnormatīviem.
Akustiskā kabīne ir vērtīga tikai tad, ja tā tiek lietota. Darbinieki tās izmantos tikai tad, ja tās būs ērti pieejamas.
Pieņem lēmumus balstoties darbinieku uzvedībā
Pirmo reizi vēsturē birojus var būvēt, pamatojoties uz uzvedības datiem. Tas nozīmē, ka cilvēku uzvedība ietekmē biroja dizainu – nevis otrādi. Framery viedās akustiskās kabīnes sniedz datus par lietojumu, novietojumu un daudzumu. Tas ir nākamās biroja ēras sākums.
Framery Connect
Framery Connect apvieno noslodzes datu analīzi, integrētu kalendāra sinhronizāciju un ērtu mobilo lietotni, lai jūsu birojs darbotos vienmērīgāk nekā jebkad agrāk. Tādējādi jūs nodrošināt, ka ikviens var atrast un piekļūt privātajām telpām jebkurā laikā un vietā, kur viņiem tas nepieciešams.